Sunday, December 19, 2010

Lemahnya Saya

Salam

Weekend lepas sgt la tidak seronok...biasa la..hari2 sy ditemani dgn gg yg sakit...lepas tu on saturday gusi sy bengkak..tk leh nganga dn juga nk mkn pn seksa...sabtu n ahad..juadah sy ialah bubur nasi..pg spai mlm..itu je yg blh telan...

Lemah nya sy..nape kah entry kali ini bertajuk begitu..ini kerana disebab kan gg ini sakit + gusi bengkak = hampir demam...sy kerap merungut..kerana kerna sentiasa merungut..en.hubby tegur sy..

en.hubby : tak baik la syg..merungut..Allah uji skit..paham syg sakit..tp kita kena redha..sakit tu kan diampunkn dosa2 kecil...

saya : abg tk faham..abg tk duduk ditmpt saya...

en.hubby : mmg abg tk faham..klu abg leh amik rasa sakit syg tu..lama dh amik (ayat konon sggp berkorban la tu) hihihi

saya : ye keeeeee

en.hubby : iyer..syg..selalu doa dgn Allah..biar kurang sakit tu..bkn nya merungut..kita sbg hamba kena redha..terima sume ujian..

saya : baik... (rasa sy ni mmg hamba yg lemah)

itu psl sy kata lemahnya sy..btul kan..Allah baru uji skit...sy dh merungut..org lain kt luar tu mcm2 lg dugaan..yg lebih hebat dr sy..hurm...tp skrg sy bersyukur..denyut2 yg tk best dkt gg ni dh tk rasa sgt..kepala dh tk sakit..sbb lepas solat sy selalu doa..sy terima ujian ini..dan sy mohon moga sakit ini akan berkurangan...alhamdulillah..better than b4...

dan sy mampu tersenyum berbanding last week..muka berkerut memanjang ;) k la ..dadadada

2 comments:

  1. sal...dh cabut lum gigi nya...sabo ek...dugaan dari Allah tu.tul apa yg zami ckp tp berat mata memandang,berat lagi tuan badan menanggung kan...akak doakan semua baik2 je ye

    ReplyDelete