Monday, November 1, 2010

My Rizalmi

Salam

Hari ni saya nk citer psl suami iaitu cinta hati saya ;)


Ini la Mohd. Rizalmi yg sgt sy cinta dn syg..
Kami berkenalan di UiTM..masa tu sy baru part 1..dia part 6..kiranya kami smpt dating kejap je la
02.02.02 kami declare as couple la konon..
Pastu kami bercinta jarak jauh arrrr..then my hubby further study di UPSI..almost 4 years la..
Once dia dh abis belaja di UPSI..then we get married..opss..b4 tu merisik..bertunang 6 bln pastu trus kawin..



4 Oktober 2008

Masa kami kawin..my hubby blom posting lg..kiranya penganggur ar masa neh..luckily saya keje
Blh la menampung hidup sementara hubby posting..reason kami kawin cepat adalah kerana takut hubby kena posting jauh..org kata klu dh kawin..tempat utk posting akan dipertimbangkan ;)

Alhamdulillah sgt..masa hubby interview dgn Kementerian Pelajaran..saya dh pn pregnant..sgt berharap hubby dapat posting sini2 ajer..yg pting area selangor klu boleh area serdang memandangkan sy adalah staf UPM..hihhii

Masa di interview en.hubby siap mention wife sy staf upm..tgh pregnant..hahahaa...dgn baik hati yg interview itu notekan dkt borang posting 'isteri keje di UPM'..hahaha

Dan sekarang hubby saya telah bergelar pendidik di Sek. Men. Pandan Jaya..lebih kurang 20 min dari umah kami..alhamdulillah ;) syukur pada Mu



Tahniah dear


Proud for u my rizalmi

Kebanggan Ayah & Mek

Sekian untuk hari ini..
Doakan kami sentiasa bahagia yer ;) dadadadada

No comments:

Post a Comment